heyhey

Heyhey...jo also ich binz mool wieda hier am blog...voll scheiße awa was solls!!!vllt paar tipps von euch?!wie wärs??? plz im icq melde!!!!*g*

Jo dann morge pforze wird geil! (hoff ich mol)

Naja mit meim schatzii (de lena) gehts erst mol ab zum frisör...omg! naja..

un ansonsten isch mir grad langweilig....

un ich hör uf zu schrreibe bringt jo nix..XDD

byby hdggggggggggdl ti amo

30.3.07 19:28, kommentieren

Heyy

sodele ich mach mol wieda a bissle was an meim blog!!!endlich!!!jo also mir gehts grad ned gut ehrlich gsa voll scheiße!!!weil naja ich wollt grad so ins icq gehe un jetz sin alle leutz aus d kontaktliste glöscht!!!wer weiss wie i se wieda her grieg solls mia bidde im icq sage!!!Oder ins gb neischreibe!!!egal haiptsach ihr gebet bscheid!!!jo hab euch alle voll derb lieb!!!bis dann!!!

NED VERGESSE INS GB NEISCHREIBE!!!THX! ISCH VOLL WICHTIG!!!!

25.1.07 20:55, kommentieren

mhm...

Hey Leutz!!! Jo ähm mein blog isch halt no ziemlich leer weil naja ich bin grad do dabei n zu verbessern!! des wird scho no hoff i mole!!! Jo i grüüüZ alle die mi kenne!!!! Hab euch alle voll der lüb!!

    Bis dann eure Mischi

27.12.06 14:17, kommentieren